Hur kan vi hjälpa dig?

- Företag

Frågor och svar

Företag - Butik

Hur ansluter jag min butik till Skippi-tjänsten?
Genom att teckna ett avtal med Skippi har du möjlighet att erbjuda dina kunder en smidig handel och öka kundnöjdhet. Du kontaktar oss via knappen "KOM IGÅNG" som du hittar längst upp på hemsidan och fyller i formularet. Vi hör av oss inom 2 arbetsdagar.
Vad är Skippi och hur fungerar det?
Skippi är en enkel plattform som underlättar handel för dina kunder som i sin tur leder till att kunden gärna besöker din butik igen. Du hittar mer om detta under "Om skippi".
Får mina kunder ett kvitto på sina köp?
Ja, Skippi skapar ett kvitto åt kunden direkt i applikationen där kunden kan ha åtkomst till det när det behövs.
På vilka språk finns avtalet på?
Avtalet finns på Svenska samt Engelska.
Kunden kan inte utföra sitt köp?
Om kunden inte kan genoföra ett köp så kan kunde ha problem med kundensbetalningsmetod. Låt kunden kontrollera att ett giltigt bankkort finns registrerd i appen under "Betalningsmetod". Om problematiken kvarstår, låt kunden kontakta oss via kundservice.
Kan kunden lämna tillbaka ett köpt vara?
Ja, genom uppvisning av kvitto.
Hur marknadsför jag Skippi i min butik?
Bland annat genom anordning av affischer som Skippi erbjuder. Marknadsföring för butiken sker även på sociala medier.
Kunden får meddelandet “Oops, kunde inte hitta produkten” när varan skannas?
Detta kan bero på att produkten inte är registrerad i systemet.

Behöver du fortfarande hjälp?