Genom att teckna ett avtal med Skippi har du möjlighet att erbjuda dina kunder en smidig handel och öka kundnöjdhet. Du kontaktar oss via knappen "KOM IGÅNG" som du hittar längst upp på hemsidan och fyller i formuläret. Vi hör av oss inom 2 arbetsdagar.
Skippi är en enkel plattform som underlättar handel för dina kunder som i sin tur leder till att kunden gärna besöker din butik igen. Du hittar mer om detta under "Om skippi".
Ja, Skippi skapar ett kvitto åt kunden direkt i applikationen där kunden kan ha åtkomst till det när det behövs.
Avtalet finns på Svenska samt Engelska
Om kunden inte kan genoföra ett köp så kan kunde ha problem med kundensbetalningsmetod. Låt kunden kontrollera att ett giltigt bankkort finns registrerd i appen under "Betalningsmetod". Om problematiken kvarstår, låt kunden kontakta oss via kundservice.
Ja, genom uppvisning av kvitto.
Bland annat genom anordning av affischer som Skippi erbjuder. Marknadsföring för butiken sker även på sociala medier.
Detta kan bero på att produkten inte är registrerad i systemet.