Hur kan vi hjälpa dig?

- Privat

Frågor och svar

Privat - Konsument

Kostar det mig att använda Skippi-tjänsten?
Skippi är helt kostnadsfritt för dig som konsument.
Hur skapar jag ett skippi-konto?
a. Ladda ner appen i mobilen genom App store eller Play Butik.

b. Öppna Skippi-appen.
c. Klick på “Registrera dig” och fyll i din e-post samt välj ett lösenord.

Du kan även skapa ett Skippi-konto genom att fortsätta registreringen via Facebook, Google eller Apple.
Hur skannar jag en vara?
a. Klick på SKANNA knappen.

b. Rikta kameran på streckkoden. Den röda strecket skall täcka hela streckkod.

c. Genom att klicka på “Lägg till” hamnar din vara i korgen och redo för betalning.

Varför kan jag inte se mitt kvitto efter köpet?
Efter köpet som du utfört skapas det automatiskt ett kvitto till dig och hittar det under loggan nedan:


Hittar du inte dina kvitto, kontakta gärna oss på info@skippi.se och ange ditt e-post som du är registrerad med så hjälp vi dig.
Det går inte att skapa ett skippi-konto. E-post accepteras inte?
Har du redan ett konto som du inte kan minnas lösenordet så har du möjlighet återställa ditt lösenord under “Glömt lösenordet” och komma åt ditt konto.

Detta kan även bero på att din e-post som du försöker registrera med har redan använts för kontoregistrering via Facebook, Google eller Apple. Du behöver använda ett nytt e-post om du vill skapa ett nytt skippi-konto eller logga in med din befintliga konto.

Om inget av ovanstående stämmer på dig så ber vi dig kontakta oss så hjälper vi dig att skapa ett konto. Du når oss via www.skippi.se under “kontakt”.
Jag vill uppdatera min e-postadress, hur gör jag?
Under “Inställningar” hittar du E-post. Följ anvisningar där för att uppdatera till din nya e-post.

Inställningar > E-post.

Obs! Du kan inte ändra ditt registrerings e-postadress om du är inloggad med Facebook, Google eller Apple.
Jag har fått mail att jag har skapat ett skippi-konto trots att jag inte gjort detta?
Någon har förmodligen råkat ange fel e-post vid registrering. Vänligen meddela oss så hjälper vi dig. Du når oss via www.skippi.se under “kontakt”.
Jag har ett nytt kontokort och vill ändra, hur gör jag?
a. Starta appen, gå till kvitto eller korgen.

b. Gå till inställningar sedan “Betalningsmetod”

Inställningar > Betalningsmetod.

Du har möjligheten till att lägga in ett bankkort eller ändra till ett nytt kort.
Jag har inte fått e-post gällande verifiering av mitt konto?
Kontrollera så att det inte hamnat under skräppost. Verifiera ditt konto och logga in på nytt i appen för uppdatering.
Hur tar jag bort mitt konto permanent?
Du meddelar info@skippi.se från ditt registrerade konto att du vill radera ditt konto.

Obs! Du kommer att förlora åtkomst till dina kvitto som är sparade på kontot.
Hur länge har jag tillgång till mina kvitton?
Dina kvitto arkiveras hos oss fram till och med det sjunde året.
Jag har tappat bort min mobil, vad händer med mina kvitton?
Med din nya mobil laddar du ner "Skippi" och loggar in med dina inloggningsuppfiter och får tillgång till alla dina kvitton.



Behöver du fortfarande hjälp?